Konferencja Autoryzowanych Partnerów Soneta, to cykliczne, zamknięte wydarzenie dla partnerów biznesowych spółki. We wrześniu 2021 roku odbyła się jego 17 edycja, ze względu na pandemię od 2020 roku odbywają się one w świecie wirtualnym. Po raz drugi do organizacji i obsługi technicznej wybrano Lively Team.
Spółce Soneta zależało aby w wydarzeniu uczestniczyli tylko zarejestrowani użytkownicy, dlatego po dodaniu adresów mailowych do platformy PINE został wysłany mail z linkiem aktywacyjnym. Jeżeli danego adresu nie było w systemie, wejście do platformy nie było możliwe. To takie podwójne zabezpieczenie, jeżeli zależy nam na pewności, że do wydarzenia nie wejdą osoby niepowołane.
Wirtualne rozdanie nagród
Konferencja Soneta to najważniejsze wydarzenie roku w firmie, między innymi dlatego, że to czas nagradzania współpracujących ze spółką firm. Jak zdobyć zaangażowanie i przykuć uwagę uczestników przed ekranami laptopów? W tym roku postawiliśmy na wyjście ze studia i pokazanie części Krakowa, gdzie mieści się siedziba firmy.
Postawiliśmy na nagranie tego fragmentu wcześniej. Z widokiem na Wawel i zakole Wisły przedstawiciele spółki uzasadniali i wręczali wirtualne nagrody, które po wydarzeniu trafiały do firm w formie fizycznej. Nagranie takich elementów przed, pozwala na dodanie w postprodukcji dynamicznej muzyki i multimediów, dzięki temu uczestnicy także czują napięcie i są to momenty wzmożonej aktywności na konferencyjnym czacie.
Lively dla Soneta
Konferencja realizowana była przez 4 dni z krakowskiego studia z green screanem. Przygotowaliśmy zarówno szczegółowy scenariusz, na podstawie agendy merytorycznej dostarczonej przez klienta, jak i wszelkie multimedia, layout wydarzenia i grafiki do studia. Grafiki do studia 3D to zawsze duże wyzwanie, żeby z jednej strony były estetyczne, łatwo się nimi operowało od strony technicznej, ale żeby prowadzący czuli się na scenie swobodnie i np. nie martwili się o lewitujące laptopy, efekt spadania ze sceny itp.
Platforma do videokonferencji
Na potrzeby realizacji konferencji wybraliśmy platformę PINE, która była znana większości uczestników z poprzedniej edycji wydarzenia. Docenili jej intuicyjny interface i łatwość odnajdywania informacji zawartych na platformie. Na scenie głównej streamowaliśmy to, co działo się w studio przez wszystkie 4 dni. Dodatkowo, popołudniami w dedykowanych pokojach odbywały się sesje Q&A, związane z tematami wykładów z danego dnia.
Statystyki
Statystyki eventu online:
- Ilość osób: 520
- Prelegenci: 41
- Platforma: PINE
- 100% online
- Sesje Q&A: 11
- Czas trwania: 4 dni