Gala rozdania nagród Online


Gala rozdania nagród kojarzy się z blaskiem, dynamiczną muzyką, multimediami, sceną i nieśmiertelnymi statuetkami.



Może to być klasyczna gala, ale 100% online: ze sceną, oświetleniem, ekranem diodowym i laureatami online. Statuetki możemy wręczyć symbolicznie i wysłać pocztą, ale możemy też wręczyć je na żywo, w czasie rzeczywistym laureatom rozsianym po całej Polsce i pokazać to na streamie. Możemy przygotować oscarową oprawę, a pod drzwi laureatów dostarczyć szampana.

Pomysły można mnożyć, natomiast dobierając środki musimy przez cały czas pamiętać o tym, co chcemy osiągnąć, kim są nasi odbiorcy, czego oczekują i w jaki sposób najbardziej efektywnie utrzymamy ich uwagę.



Jak wygląda to w świecie eventów online? Czy można zorganizować ją z takim samym rozmachem?


Nagrodzenie najlepszego partnera, pracownika, produktu, projektu, a może wystąpienia konferencji? Wydarzenia, które w przeszłości często odbywały się na scenach z udziałem publiczności można z łatwością zrealizować w trybie online.


Jeśli chcesz zorganizować galę online w swojej firmie, masz sporo możliwości. Zdecyduj kogo chcesz nagrodzić, w jakiej konwencji chciałbyś, aby obyło się to wydarzenie, być może będzie częścią większej konferencji online? Dynamiczna muzyka i animacje zapowiadające poszczególne kategorie zrobią wrażenie niezależnie od tego, gdzie będzie przebywał odbiorca.

Comarch Partnerstwo

Coroczna partnerska konferencja skierowana do polskich firm współpracujących z Comarch.

Takeda

Międzynarodowe spotkanie pracowników producenta Amolu z 10 krajów. Kilka dni przed planowaną datą konferencja zmieniła swoją formułę, było nerwowo ale udało się! Poczytaj o 2 dniowej konferencji, Jerzym Dudku, Ogrodzie Botanicznym i gali rozdania nagród 😉

DAKO

Jeden z największych producentów stolarki okiennej obchodził swoje 25 urodziny.

Digital Dragons

Najważniejszy event B2B branży gamingowej w Polsce. Prelegenci z całego Świata, ponad 30 wystawców i ok 3000 uczestników. Wszystko w trybie online!

W Lively tylko w 2020 roku pracowaliśmy na ponad 30 różnych platformach i narzędziach online, dzięki czemu potrafimy dobrać je do specyfiki poszczególnych eventów.