Trendy 2023. Ciekawostki ze świata online
AI, analityka, automatyzacja, e-commerce, wideo, zrównoważona technologia
Rozmawialiście już z czatem GPT? My oczywiście tak, dlatego postanowiliśmy Wam pokazać jak odpowiedział na błahe pytanie: jak zorganizować konferencję online? Zobaczcie, co nam odpowiedział/napisał:
Organizacja konferencji online wymaga kilku kroków, które pomogą Ci osiągnąć cel i zapewnić uczestnikom udane wrażenia. Oto kilka wskazówek:
Organizacja konferencji online może być skomplikowana, ale poświęcenie czasu i staranność w planowaniu i wykonaniu pomogą Ci osiągnąć sukces.
A teraz wracamy do naszej oceny i przemyśleń. Tekst jest naprawdę dobry (niestety coraz mniej się dziwimy, że juniorzy marketingowi i osoby piszące teksty pod SEO będą tracić pracę…), co nie zmienia faktu, że brakuje w nim kilku ważnych wg. nas elementów i komentarzy.
GPT nie był w stanie opisać rangi każdego z etapu np. wybór platformy już nie jest taki prosty. Według nas najpierw należy wiedzieć co się chce zorganizować, jaki jest cel wydarzenia, a dopiero do tego dopasowywać platformę, bo każda z nich ma inne funkcjonalności.
Ad 5. – jesteśmy realistami i wiemy, że większość prezentacji tworzy się do ostatniej chwili, oczywiście mamy doświadczenie jak je testować i ułatwiać pracę prelegentom, ale jeżeli ktoś zabiera się za organizację konferencji pierwszy raz może na tym punkcie polec 😊
Ad 8. – testowanie jest super! Ale… „Poinformuj uczestników o sposobie korzystania z platformy, aby uniknąć problemów.” – to element, który nie powinien mieć miejsca w dniu konferencji, tylko wcześniej. To w komunikacji przed wydarzeniem podpowiadamy jak się zalogować, czy trzeba się wcześniej zarejestrować wszystko po to, żeby w dniu wydarzenia uczestnicy nie mieli kłopotów technicznych 😊 Przy okazji zachęcamy do przeczytania (napisanego przez nas) artykułu dotyczącego komunikacji eventów >
Podsumowując – tekst wygenerowany przez sztuczną inteligencję sprostał zadaniu, ale doświadczenie w pracy z takimi wydarzeniami jednak jest nieocenione i z przyjemnością większą część tych zadań bierzemy na swoje barki, żebyście mogli spokojnie zastanawiać się nad celem i merytoryką 😊 Przy okazji poczytajcie jakie są kroki do stworzenia efektywnego eventu online >
AI, analityka, automatyzacja, e-commerce, wideo, zrównoważona technologia
Dziękujemy za 2022 rok!