
Konferencja online
Od 9 lat realizowaliśmy Konferencję Dilerów Husqvarna wspólnie z klientem w formie tradycyjnej i początkowo niespecjalnie wierzyliśmy, że tę wymagającą grupę docelową uda nam się sprowadzić i zatrzymać w online. Nowa formuła okazała się dla Klienta okazją, by zredefiniować strukturę i cele samej konferencji. Wspólnie zbudowaliśmy koncepcję, identyfikację, slogan i motyw przewodni wydarzenia. Rezultat: ponad 90% zaproszonych zarejestrowanych na konferencję oraz utrzymanie uwagi uczestników na poziomie 95% przez 4 godziny!

Etapy przygotowania eventu online
Rozpoczęliśmy od nakreślenia różnych wariantów eventu online. Pre-recorded? Live? W studiu z diodą? W siedzibie? Zdecydowaliśmy się na wariant studia live, zbudowanego w warszawskim Teatrze Kapitol, które przeplatane będzie filmami produktowymi zrealizowanymi w terenie. Ofertę złożyliśmy w sierpniu, realizacja odbyła się 1 października.

Lively dla Husqvarna
Proces produkcyjny łączył w sobie na krótkim czasie: ułożenie planów zdjęciowych, scenariuszy, logistykę, wybór scen, montaże (13 filmów produktowych), projekty scenografii, multimediów, wybór hosta eventu (Maciej Orłoś). Równocześnie trwały budowa strony z rejestracją oraz streamem, obsługa procesu rejestracji, przygotowanie i wysyłka mailingów, video-zaproszenia, szpigiel całości wydarzenia, prezentacje, przygotowanie quizów z nagrodami. Ze względu na premiery nowych urządzeń zdjęcia do eventu realizowaliśmy dopiero na tydzień przed emisją, wyzwaniem był bardzo intensywny montaż (produkcja, montaż i postprodukcja kilkunastu filmów instruktażowo-produktowych w całej Polsce).

Kilometry kabli, kamery… czyli sprzęt do online
Realizacja obejmowała dzień montażowy, dzień prób i event: pełna realizacja kamerowa z kranem, streaming, światło, realizacja diody, mix sygnałów, udźwiękowienie, oświetlenie dynamiczne, quizy na żywo dla uczestników, gala rozdania nagród za najlepszą sprzedaż, płonący czat z moderacją ???? Po wydarzeniu: przygotowanie i opracowanie ankiety ewaluacyjnej.
Statystyki
Statystyki eventu online:
- Ilość osób: 300
- Platforma: własna strona www
- 100% online
- Czas trwania: 1 dzień + 1 dzień prób
- Utrzymanie uwagi: 95%
- Uczestników quizu: 180 osób
- Wiadomości napisanych na czacie: ponad 500
Polecane
Seryjna, tajna, hybrydowa konferencja
Już trzeci raz Lively miało okazje robić… tajną konferencję. Wydarzenie dotyczyło informatyki śledczej i zostaliśmy zobowiązani do nie udostępniania informacji na temat treści ani organizatorów😊
Dermpedia 2023
3 dniowy hybrydowy kurs Dermatopatologii polegający na ćwiczeniach własnych i wykładach.
#BrunchEB – porozmawiajmy o kreatywności
Meet up dla specjalistów HR i EB. Intensywnie, merytorycznie i hybrydowo.