Opis
Międzynarodowa Konferencja Cormay & Orphee Reconnection była okazją do zaprezentowania premierowo nowej grupy marek – Coramy Diagnostics. Spotkanie miało na celu przybliżenie klientom nowego brandu, produktów oraz przedstawienie i możliwość bezpośredniego spotkania z sales managerami. Była to także okazja do podsumowania oraz przedstawienia planów na najbliższe lata. Cormay Diagnostic to firma międzynarodowa o zasięgu globalnym, dlatego dla wygody zarówno prelegentów jak i uczestników wydarzenie odbyło się w dwóch turach. W jednym dniu odbył się stream najpierw dla Europejskiej części klientów – w całości na żywo, w języku angielskim. Po południu z kolei realizowaliśmy wydarzenie dla klientów z Ameryki Południowej. Miało one troszkę inną formułę, najpierw był wstęp na żywo w języku hiszpańskim, następnie odtworzenie nagrania z części europejskiej, na końcu spotkania na żywo.
Strona www
Wydarzenie poprzedziło powstanie strony coramyexpo.com. Strona www została stworzona na potrzeby targów MedLab w Dubaju. Chcieliśmy jak najlepiej zaznaczyć obecność firmy na targach. Wyeksponowaliśmy na niej produkty, daliśmy możliwość spotkań online z sales managerami z poszczególnych regionów.
Drugim celem strony www było zachęcenie do udziału w konferencji. W witrynie zamieszczaliśmy wszystkie informacje związane z wydarzeniem oraz formularz zapisów. W specjalnie zaprojektowanej zakładce umieściliśmy licznik odmierzający czas do konferencji. Kulminacją było umieszczenie też okna streamu, oczywiście dostęp mieli tylko zarejestrowani wcześniej i zalogowani użytkownicy.
Materiały graficzne
Key visual był zgodny z nowym brandingiem klienta, ale też dostosowany do kolorów używanych przez poszczególne działy w firmie. Dostosowaliśmy prezentacje multimedialne pod względem wizualnym, aby były spójne z całością identyfikacji. Przygotowaliśmy także animacje i plansze, używane jako wstęp do poszczególnych części w czasie eventu online. Przed samym eventem rozesłaliśmy także szereg wiadomości mailowych przypominających o samym wydarzeniu.
Konferencja online
Do celów prezentacji podczas konferencji online posłużył nam Microsoft Teams. To dzięki niemu product managerowie mogli swobodnie przedstawiać najważniejsze segmenty produktów Cormay Diagnostics. Całość była streamowana na specjalnie zaprojektowanej stronie. Po części merytorycznej chętni klienci mogli przejść do spotkań z sales i product managerami w specjalnie udostępnionych do tego celu pokojach wirtualnych.
Lively dla Cormay Diagnostics
W pierwszym etapie pracy z klientem stworzyliśmy stronę www będącą jednocześnie wirtualnym stoiskiem, to na niej klienci mogli wziąć udział w spotkaniu z sales managerem lub zarejestrować się na event. Stworzyliśmy także szczegółowy scenariusz konferencji.
Kolejnym etapem było dostosowanie strony do samego eventu. Stworzyliśmy rozbudowaną stronę z oknem streamu i czatu oraz mapą globu, która przekierowywała do dedykowanych pokojów spotkań, w zależności od lokalizacji. Strona przed eventem służyła nam do komunikowania się z uczestnikami.
Samą konferencje online poprzedziły próby z prelegentami, które zapewniły im komfort podczas samego wydarzenia. Przed eventem rozesłaliśmy szereg wiadomości do uczestników informujących ich o szczegółach konferencji. Przygotowaliśmy animacje i intra poszczególnych segmentów konferencji – całość w nowym layoucie marki Cormay Diagnostics.
Po konferencji całość materiałów poddana została postprodukcji. Każde wystąpienie zostało przygotowane jako osobny materiał w schemacie: intro – przedstawienie prelegenta – prezentacja multimedialna – plansza końcowa. Te materiały mogą posłużyć do dalszej promocji nowego brandu oraz produktów, przykładowo dla sales managerów, ale też do udostępniania jako materiały wizerunkowo-sprzedażowe.
Statystyki
Statystyki eventu online:
- Ilość uczestników: 150
- Ilość prelegentów: 7 prelegentów
- Pokoje wirtualne: 13 dedykowanych przestrzeni do spotkań
- Platforma: dedykowana strona www
- 100% online
- Czas trwania: 2h, na każdym z rynku: europejskim oraz południowoamerykańskim