wizerunkowy - Strona 3 z 5 - Lively: organizacja eventów i konferencji online

Cel wydarzenia: wizerunkowy

Nowy produkt, nowy brand, nowy pomysł – każdy element można zakomunikować w czasie evencie online. Poczytaj przykłady.

9 lipca 2021

Comarch Kundentage 2020

Kundentage to coroczna partnerska konferencja skierowana do niemieckich firmwspółpracujących ze spółką Comarch.
19 maja 2021

NON-FICTION Live

Stowarzyszenie RE-PREZENTACJE poprosiło nas o udostępnienie treści wszystkich edycji Festiwalu NON-FICTION osobom niepełnosprawnym i innym które nie mogły obejrzeć spotkań na żywo.
11 maja 2021

AKCJA – REAKCJA – Zarządzanie eventem w dobie pandemii?

Przeniesienie niemalże wszystkich eventów do świata online, zmienił sposób ich organizacji i procedury. Pojawiły się nowe wyzwania i zagrożenia, również te wywołane bezpośrednio przez pandemię COVID-19
20 kwietnia 2021

Takeda

Międzynarodowe spotkanie pracowników producenta Amolu z 10 krajów. Kilka dni przed planowaną datą konferencja zmieniła swoją formułę, było nerwowo ale udało się! Poczytaj o 2 dniowej konferencji, Jerzym Dudku, Ogrodzie Botanicznym i gali rozdania nagród 😉
20 marca 2021

Yellow CUPS

Spotkanie dla dziennikarzy zorganizowane przez agencję dla marki - margaryna Rama.