21 kwietnia 2023 r. spotkaliśmy się w Warszawie, żeby pomóc w szerszym dotarciu z przekazem spotkania. Dzięki nam Agencja Grow zorganizowała profesjonalny streaming wydarzenia dla osób z całej Polski. Było to kolejne spotkanie pod hasłem #BrunchEB, tym razem poświęcone w całości tematyce kreatywności.
W czasie wydarzenia sami mieliśmy okazję opowiedzieć czym wydarzenie różni się od eventu i jakiego rodzaju eventy można organizować. Niby był to webinar, ale chyba bardziej skłonni jesteśmy mówić, że była to konferencja, w sumie 11 wystąpień w 5 godzin, więc… działo się dużo.
Tym razem nie pomagaliśmy w aspekcie kreatywnym, bo nie musieliśmy 😊 Super zespół po stronie agencji potrzebował od nas techniki, dzięki której połączyliśmy prelegentów z gośćmi online. Typowa, piękna hybryda. Po naszej stronie było też zaopiekowanie się prelegentami na miejscu, żeby utrzymywali kontakt ze wszystkimi uczestnikami: offsite i online.
W czasie konferencji hybrydowej pomagaliśmy w obsłudze Mentimetera, który był elementem urozmaicającym kilka prezentacji. Dzięki niemu możemy w łatwy sposób zorganizować głosowanie na żywo, poprosić o podawanie swoich opinii, słów kojarzących się z tematem konferencji etc.
Przy okazji - o czym warto pamiętać przy angażowaniu obu stron spotkania hybrydowego?
Statystyki eventu online:
AI, analityka, automatyzacja, e-commerce, wideo, zrównoważona technologia