Cel: integracyjny
Grupa docelowa: managerowie HR ze wszystkich oddziałów
Firma Miele co roku organizuje spotkanie swoich Managerów HR ze wszystkich krajów. To międzynarodowe wydarzenie, podczas którego uczestnicy dzielą się doświadczeniami, wiedzą i rozmawiają o zmianach i strategii na przyszłe miesiące. W czerwcu 2021 roku brało w nim udział 50 osób z 21 państw. Całość prowadził konferansjer, Maciej Kautz, który zadbał o dużą interaktywność wydarzenia. Na tyle dobrze poznał sylwetki nie tylko prelegentów, ale i samych uczestników eventu, że umiał zagadać o szczegóły ich pracy, a także znajdował ciekawostki, które angażowały znaczną grupę widzów.
Praca przed eventem online
Przed wydarzeniem stworzyliśmy key visual wydarzenia oraz zaprojektowaliśmy całą komunikację. W serii mailingów budowaliśmy energię spotkania i zdradzaliśmy kolejne szczegóły. Po wydarzeniu przygotowaliśmy mailing podsumowujący oraz ankietę ewaluacyjną, a także making of w formie materiału video z najważniejszymi momentami organizacji, pokazanymi „od kuchni”.
Strona www
Na potrzeby konferencji przygotowaliśmy dedykowaną stronę internetową poświęconą wydarzeniu. Znalazł się na niej moduł rejestracyjny na to spotkanie. Co ważne, formularz był tak zabezpieczony, aby mogły zarejestrować się tylko określone osoby z adresem e-mail w domenie Miele. Na stronie www umieściliśmy też agendę, było to także miejsce przedstawienia sylwetek wszystkich uczestników.
Kulminacja - konferencja online
Przeprowadziliśmy konferencję online, której główne studio wraz z prowadzącym znajdowało się w poznańskim biurze Miele. Byliśmy odpowiedzialni za komunikację ze wszystkimi prelegentami i uczestnikami. Przygotowywaliśmy też wszystkie grafiki i animacje potrzebne do dynamicznej realizacji spotkania.
Coś więcej, niż zwykły event
W czasie konferencji zorganizowaliśmy zdalne głosowanie online. Uczestnicy brali czynny udział w spotkaniu – podczas wszystkich wystąpień mieli możliwość skorzystania z aplikacji Mentimeter i zagłosowania na pytania, które zadawali prelegenci.
Lively Team dla Miele
Przygotowywaliśmy szczegółowy scenariusz wydarzenia oraz ustalaliśmy jego przebieg z wybranym przez nas prowadzącym. Stworzyliśmy stronę internetową, moduł rejestracyjny, a także key visual, na którym oparliśmy całą komunikację wydarzenia. Naszym zadaniem było zarówno przygotowanie wszystkich materiałów przed wydarzeniem, jak i całość technicznej i logistycznej realizacji.
Statystyki eventu online:
- Ilość osób: 50
- Platforma: Microsoft Teams, dedykowana strona www
- 100% online
- Studio: w siedzibie klienta
- Czas trwania: 2 dni, po 6 godzin